Alla inlägg den 27 april 2010

Av Maria - 27 april 2010 20:00

Seriöst, vad vore livet utan familjen?(nu kan ni ju räkna bort fittan i röd tröja längst till höger)


 

Av Maria - 27 april 2010 13:27

Har fått klartecken från socialen att kunna börja leta lägenhet nu. Normen för ensamstående är en lägenhet för högst 3200 i månaden. så jag letar med ljus och lykta efter nån trevlig etta på bottenvåning i stan, för katternas skull. så dom lätt kan släppas in och ut.

så med lite tur så kanske jag till och med kan flytta nu till sommaren...=)


Ska även träffa nån chef över psyk här i sölvesborg på torsdag och prata om arbetspraktik på någon psykavdelning här i stan. dom vill gärna träffa personerna innan, eftersom det ju faktiskt ÄR lite känsligt hurdan man är som person när man ska jobba med pyskiskt sjuka. Men JAG tror at jag skulle passa bra som det. så om det gå bra där aså blir det arbetspraktik ända fram tills sommarjobbet börjar. Blir skönt att göra nåt vettigt igen.

och FRAMFÖRALLT tjäna pengar till brödfödan igen.


Nu blir det låååångpromenad. måste börja ta tag på allvar med vikten nu. spelar ingen roll hur mkt andra säger att jag är så snygg med med mina nya kurvor. JAG trivs inte med det. och det är det enda som betyder nåt för mig.



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards