Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Maria - 2 juli 2010 19:49

Det är så kul när man längtat efter veckans enda lediga dag och när denna kommer så VAKNAR man med huvudvärk och denna huvudvärken smyger sedan över mera och mera till migränkänningar och hela dagen blir förstörd.

Har i alla fall gjort ett tappert försök att steka i solen med mina andra hälfter sandra och josse och fikat och så. Men efter ett par timmar fick jag ge upp för huvudet gjorde för ont och fick gå hem och lägga mig på sängen. Låg där som en zombie till sandra ringde och hade beställt hämtmat.

Hemma nu igen och värken VILL INTE försvinna. hoppas den går bort över natten för i morron är det jobb och jag har sannerligen inte råd att stanna hemma.


i övrigt var jag och tillqvist och kollade på en lägenhet i veckan. Men jag hade missupfattat och trodde den låg på bottenvåningen, men den låg på andra. och det funkar inte alls med mina stackars kissar så jag får leta vidare! synd för den var stor och billig för att vara en etta. Men men. skam den som ger sig. det dyker upp flera.


Är irriterad på en viss person som har mage att ignorera mig. och sen har jag kasst samvete för att jag är en sån dålig vän just nu. har så mkt med mig själv och sen jobbet och allt annat i huvudet så jag hör aldrig av mig eller bestämmer träffar med dom längre. Det är sån där kaos i min hjärna igen. den vet inte vilket håll den ska dra åt så den drar åt alla möjliga håll på en gång. tacka fan för man får migrän hela tiden.

Ser fram emot nästa vecka för då är det killebom. då ska jag träffa alla jag tycker om igen. och det blir massa fest och jag är leeedig.


vill mest gå och lägga mig så jag slipper känna smärtan som dunkar och dunkar och dunkar. men det är fanimej fredagkväll och jag ska ha lite fredagsmys med mig själv om jag så ska dö på kuppen.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards