Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Maria - 11 juli 2010 19:29

uj uj...denna värmen dödar mig. jag älskar verkligen sommar. men det här är för mkt även för mig. Men TÄNKER inte klaga....bara lite.

Killebomfest hos martin i fredags, mkt mkt roligt!...men som VANLIGT drack jag för mkt och var alldeles för högljudd, pussig, kramig och översocial.  Åkte tre karuseller, vilket jag egentligen hatar. träffade massa trevligt folk.

och blev ovän med en killes flickvän, som jag inte visste han hade. och det blev nåt konstigt missförstånd med C. Men som sagt skitbra kväll!

och planen var att jag skulle till inlfyttningsfest hos frida och björn i går kväll och sen på stan igen. Men det blev sängläge och kräkas för mig hela lördagen. synden straffar sig själv. Man börjar bli för gammal för att hålla på och härja.


en låååång arbetsvecka väntar. Den såkallade "helvetesveckan" som alla har på sitt schema en vecka i månaden. bara ldig EN dag på 8 dagar. och med denna värmen med. dör lite bara jag tänker på det.

och massa andra småbekymmer just nu. mest ekonomi. men den kan ju förstöra även den bästa. satans pengar.


vill ignorera det lite nu. en VÄLBEHÖVLIG dusch står på schemat. och lite  slapp och mys och sen tidig kväll.

avslutar med två väääldigt smickrande bilder på mig från i fredags:

   

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards