Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Maria - 5 mars 2008 21:06

Klockan är bara lite över nio och jag är skittrött, i dag behövs förhoppningsvis inga sömnpiller. Har börjat kolla på Greys anatomy-boxen som jag fick i går, fan va bra den serien är alltså! Och jag har 17 timmar till att se fram emot...=D


Det bara rullar på....jobbar, sover,äter, gör mina sysslor, springer ärenden, pratar telefon och försöker hitta på lite skoj om helgerna.

Det är nog det här som är livet. Jag kan inte gå runt och leta efter meningen och vänta på att det ska börja. För jag är mitt i det.

Det är bara att försöka leva det. Ibland kommer det vara dåligt, ibland kommer det att vara bra. Man kan inte vara lycklig alltid, det är ingen.

Jag tar dagen som den kommer, orkar aldrig oroa mig för morgondagen längre.

Jag har jobb, jag har vänner, jag har tak över huvudet.

Allt det där andra kommer.

Så småningom. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards