Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Maria - 17 mars 2008 18:55

Min pappa körde i väg och köpte skitstor plasma-tv bara så där. Dagens överaskning.

Passar ju bra, för jag fick tredje boxen av Greys anatomy i dag och är ledig i morron. värsta bion ju.


Och i dag åt jag riktig middag för första gången på ett bra tag. Har ätit mackor, mariekex och sånt i stället. Men jag tänkte att om jag börjar äta riktig middag varje dag, kanske jag inte äter en massa skit på kvällen sen. ha ha, jo säkert. Fast har inte ätit nåt choklad i dag. konstit.

Jag ska äta fruktsallad i kväll, det blir bra det.

Kanske slänger på lite grädde ändå.

och en nypa socker.


oh well, jag är förundrad över att det bara blir fler och fler besökare till min lilla meningslösa blogg. roligt! Ska försöka skriva lite mer regelbundet. om jag hinner. Överge inte mig nu! Im sucha dramaqueen.


Men i dag har jag verkligen ingenting att skriva. Trött i huvudet, på gott humör i alla fall. Kanske skriver mer sen.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards