Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Maria - 9 mars 2008 15:20

Fan i helvete vad pengar jag slösade i går, och fan i helvete vad jag ska bli bakis alltid nuförtiden.

Vi var i alla fall på ågatan, eller harrys heter det väl nu. Det var trevlans!

Jag får höra från alla möjliga håll nuförtiden att jag är en sån stöddig bitch. Kanske nånting jag borde jobba på med mig själv. För jag är ju faktiskt en ganska snäll människa, innerst inne. Jag menar inget illa, bara mot dom som förtjänar det.

Men allt som oftast är faktiskt inte mina raseri-utbrott riktigt befogade. Och jag är medveten om det. Som i går till exempel blev jag helt vansinnig på en snubbe för att han tittade slemmigt på mig och sen hade mage RÖRA vid mig. Kallade honom på det ena och det andra, och skulle slå ner honom och bla bla bla bla. Rudi fick säga till mig, jag HADE försökt slå honom annars, helt ärligt. Och sen blev jag galen varenda gång jag såg honom hela kvällen.

Rätt överdrivet ja.

Men det är jag i ett nötskal nuförtiden.

Går från toppenglad till arg som ett bi på två sekunder. Om inte mindre än det.


Nu måste jag städa lite på josses rum tills hon kommer hem. Ingen aning vad jag sysslade med där i natt när jag kom hem.

Stökigt som fan.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards