Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Maria - 19 mars 2008 19:27

Ja , det är ju fan inget glidar-jobb man har i alla fall. fanihelvete vad jag har jobbat i dag, flängt hit och dit och knappt hunnit andas i dag. Sen hem och slänga sig i duschen och i väg till sandra för lite kalajs. Hon fick presentkort på MQ av mig, hon blev så till sig att jag till och med fick en kram.

Inte så ofta jag har råd att ge presenter.


Och i morron har jag lika späckad dag, man kan ju bli trött för mindre.

Och i natt har jag sovit helt cp-skadat. Sussi skulle TVUNGET ligga på mitt huvud(???) hela natten och Freja skulle tvunget ligga på mina fötter.Och dom är inte så förtjusta i varandra så dom har legat och morrat på varandra hel jäääävla natten. pröva att sova till det.

Sen klockan två fick min störda hjärna för sig att det var morron och jag gick upp och började härja med morronrock och lampor ett jävla tag innan jag kopplade vad klockan var.  Och ett par timmar senare fick jag för mig att josse stod på mitt rum och snackade en massa och jag vetifan om jag drömde eller hallucinerade. Vem vet.

Ska nog börja med sömntabletterna igen. Jag skiter i hur  beroendeframkallande dom är.


Nu har jag lite samtal att ringa. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards