Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 4 april 2009 22:30

Tänk om 5 dagar får jag ligga igen. en himla massa. om och om igen.


Fast vi gör väl lite andra saker med. sover och äter och så. kanske dricker öl och pussas.


i kväll har det varit kusinkalas. Sarah blev system-myndig. det var nice. Drack rödvin och fick rosiga kinder. det slår aldrig fel på mig. jag ska börja dricka rödvin varje morron, så slipper jag sminka mig.


ska pyssla med annat. kanske får för mig att skriva ett inlägg längre än 5 rader nån gång snart. vi får la se! 

Av Maria - 3 april 2009 17:53

Om ni inte har smakat den här nya glassen från GB, så göööör det!!

Man får lite smått orgasm faktiskt.


Nu vankas det grillning och så


herrå !

Av Maria - 2 april 2009 21:00

Jag dör. allvarligt.

Av Maria - 2 april 2009 20:32

Jag älskar att det börjar bli vår. Jag blir liiite lättare till sinnet och börjar längta efter allt som våren och sommaren bär med sig. Öl på uteserveringar, kaffe i skogen, grillning, festivaler,sitta ute på trädgårdsmöblerna till tio på kvällen, ligga på stranden och läsa och äta glass, slippa jacka, bara ben och så har jag jobb hela sommaren med! och bröllop nalkas på midsommar och att vara kär vid denna årstiden är ju så himla underbart...=)


Japp, så en så jävla negativ jävel är jag inte trots allt. när jag bara anstränger mig. 

I morron ska jag in till the big city och sola, måste försöka hålla kvar brännan lite grann i alla fall. trivs inte med att vara blek. sen låna fler böcker, jag har blivit helt besatt. jag plöjer 5-6 böcker i veckan. och i natt hällde jag i mig en halv kanna kaffe för jag VÄGRADE somna innan jag läst färdigt boken jag höll på med. den var ju så spännande!

Jag tar varenda chans att få ta upp boken, på rasten om jobbar, medans jag lagar mat hemma, på bussen, på tågstationen, när jag röker, i telefonkö och jag kollar aldrig på film eller tv nuförtiden. Jag läser i stället.

jag undrar om det är nyttigt att läsa så mkt?

ja det kan väl inte vara skadligt i alla fall. kan jag aldrig tänka mig. det är min underhållning, tidsfördriv och verklighetsflykt i ett liksom. perfekt!


nej nu ska jag duscha, varit ute hela dagen och är en liten smutsgris.


herrå! 

Av Maria - 1 april 2009 11:49

Vilket underbart väder ute i dag!

Jag, josse ,sandra, martin och axel ska dra ut till skogen och ha vårens första picknick. myspys.

sol gör mig glad!


Men innan dess har jag ett ton disk och tvätt att fixa. yippie! men jag ska ha dörren öppen i alla fall så jag får lite friskluft under tiden eller så.



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards