Alla inlägg den 8 september 2009

Av Maria - 8 september 2009 21:48

Såg nyss den här filmen. Köpte den enbart för att Michael pitt är med och jag behövde lite runkvirke.

Men den va rätt ok i övrigt med!

fast lite väl överdrivet brutal och våldsam. Men men Michael pitt kan komma undan med det mesta. faktiskt.

se!

Av Maria - 8 september 2009 18:39

Har varit på roadtrip med min nyfunne vän Pierre i dag, vi var på Wanös slott och vandrade och kollade på konstverk och gungade faktiskt på ett av konstverken och lite så där.

Sen körde vi til kristianstad och köpte fika på subway och satte oss i en park och filosoferade lite.


sekunden efter jag en kommit innanför dörren här hemma så satte ångesten i gång. på högvarv dessutom.

Mitt hem+ ensamhet är uppenbarligen inte bra för mig.

fick i alla fall mina "six feet under"-boxar i dag så jag kan roa mig med nåt och lura hjärnan att tänka på nåt annat för ett tag.

Jag är så trött på att må så här.


för övrigt gillar jag inte att dom ändrat om hela bloggagratis. det tog mig för fan ett år att fatta den förra.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards