Direktlänk till inlägg 22 april 2010

dagens

Av Maria - 22 april 2010 22:16

I går blev det pizza med älskling och martin. Och även armbrytning mellan de båda, är det nån sorts manlighetsting eller vad?...ha ha

by the way så vann martin..:P...men jag gillar dea ändå...<3

sen hängde jag medd ea hem och slappade i sängen och kollade på comedy central och hade det mys och sov över. sen var det lite ärenden på stan innan sandra kom och hämtade mig. handlade bland annat hem lite mat som jag som vanligt fick ångest över för jag vet inte hur jag ska få mitt patetiska bidrag att räcka. snart sommarjobb i alla fall! fick inte tag på julia på socialnen heller efter som hon är på SEMESTER den jäklen.


Färgaade huet i dag med,  mööörktrött. med lite av min gröna ögonskugga och svarta kläder så blir jag så grann så!...:D


och i morron blir det nog ut att ta lite öl med älskling om vi orkar. den stackarn har ju tusen saker att göra på jobbet just nu. jag längtar med tills mitt jobb. 2 månader kvar!..:D


nu ska jag mest äta lite godis/för min fettiga kropp behöver ju det) och slappa i soffan med en bok. tjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards