Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

bergochdalbana

Av Maria - 14 juli 2010 13:55

Mitt humör går fortfarande alldeles för mkt upp och ner. och det kan vara extremt jobbigt när man som jag var i måndags  på ett extremt osocialt och deppigt humör och inte ville prata med NÅGON. Också så har man ett jobb som KRÄVER att man är käck och trevlig social och go och glad kexchoklad. jag hade sååååå ONT i mihna käkar när jag kom hem efter att ha fejskrattat och spelat som värsta teaterapan och varit den där käcka goa skämtsamma maria som vårdtagarna tycker om.

Resten av kvällen ville jag bara vara själv och stängde av telefonen och satte mig ute och läste och pratade inte med någon resten av kvällen.(och tog ett glas rödvin)

dagen efter var allt som vanligt igen.

och i dag är jag ledig och det är så skönt att inte känna kravet på mitt humör på mina lediga dagar. det är det bästa med att ha ledga dagar överhuvudtaget.


Grejen är bara att jag har alldeles för mkt att grubbla på just nu. tornado i mitt huvud. mkt som ska ordnas och bli bra innan jag är helt nöjd och harmonisk.

och jag tänker mkt på M. hur det ska gå med oss. överlever vi alla hindrena för att kunna starta nåot seriöst tillsammans? och exkt hur mkt spelar åldern nån roll för mig EGENTLIGEN? Är 11 år äldre än mig för gammalt eller ej?...:S

oskcå så har vi T som förbryllar mig jättemkt.

och min pappa oc jag som håller på att ta livet av varandra om jag inte flyttar snart. nu får jag inte ens använda hans dator, eftersom han är trött på att ha "folk i sitt sovrum". och livet helt utan dator är konstigt nog lite tråkigt faktiskt.

just num är bara mitt motto "härda ut"!. om ett par månader flyttar jag. jag håller för fullt på att tjäna i hop pengar så jag kan få nånting och leva på med. dock har jag inte en krona förrens 27 juli....eeeeevigheter dit.


mkt fundersam och grubblig och dan i dag. ska sitta ute och läsa lite till och försöka på färg på mina ben. och sen kanske om jag jag blivit social så åker jag in till stan. men att bara vara själv(hur mkt man nu kan vara det i ett hus med 5 pers till) är grymt underskattat.


 
 
Maria

Maria

15 juli 2010 13:07

11 år är ingen ålder att tänka på.
Vill ni ha varandra så kör!
Så länge du har någon som hjälper dig att få må bra så är det huvudsaken

Kram

http://www.maniskajag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards