Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Maria - 11 januari 2010 14:36

Folk frågar mig precis hela tiden varför jag fortsätter vara singel, varför JAG inte har nån pojkvän, alla andra har ju det osv osv osv

Och dom tycker det är konstigt eftersom dom tycker jag ser bra ut och är charmig och trevlig osv osv osv

och eftersom jag ändå träffar killar som är bra och vettiga och som det skulle bli nåt med, varför flyr jag då?

jag vet inte. ok?


kanske är jag inte tiläckligt stabil i mig själv för att känna att jag skulle ge allt det där som ändå krävs för att ett förhållande ska funka.

kanske jag har så mkt att ordna upp och få en bra tillvaro innan jag kan tänka på att vara seriös med någon.

kanske jag helt enkelt inte KAN ha ett förhållande just nu.

det är så jobbigt när folk tjatar bara. att allla mina ex skaffat stabila förhållanden och till och med barn och grejer. men lilla jag fortsätter fortsätter vara singel.

att jag träffar en kille några månader, me sen flyr fältet för jag inte klarar av det mer, när han börjar snacka om att han älskar mig och vill flytta i hop med mig.

jag kan inte. inte just nu.

så då är frågan. jag kanske ska sluta träffa killar helt? så det inte blir några tjaffs, några falska förhoppningar.

jag FÖRSÖKER verkligen. jag försöker släppa in någon på livet, och jag försöker vara seriös och jag försöker älska personer.

men det går inte. senare. troligtvis. det får vänta.


så snälla sluta TJATA på mig.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards