Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 17:49

Fan vad jag ljuger mkt egentligen. speciellt om hur jag mår. Frågar folk så skiner jag upp som falsk sol och säger att allt är JÄTTEbra, att allting ordnar sig och att jag har hoppet uppe liksom! att man inte har roligare än vad man gör sig osv osv osv


Men jag mår verkligen inte bra. i dag var ännu en sån dag när det kändes som världens företag att bara ta sig ner i duschen, klä på mig kläder och tvinga i mig frukost. allting blir så HIMLA jobbigt att göra, eftersom man varken har lust eller energi att göra nånting alls. alla sysslor känns bara meningslösa. orkade inte ens ut på min dagliga promenad i dag, och har en känsla av att jag inte kommer orka laga middag heller.

all energi bara pyser ur en liksom.


Jag vet att jag behöver ett jobb. en vettig sysselsättning, nåt meningsfullt, känna mig behövd igen. dessa 4 månaders arbetslöshet har tagit knäcken på mig mer än vad jag trodde.

och jag är så arg på arbetsförmedlingen för att man inte får nån som helst hjälp från dom. har inte haft kontakt med dom sen i oktober. och jag söker och söker allt jag hittar, men alla lediga jobb har typ 500 sökande så det är inte lätt att få in en fot. nånstans.

och i morron skulle jag egentligen börjat skolan, och det känns så jävla bitter att det inte blir så. hade varit helt underbart kul att plugga igen. ja jag är en pluggnörd.


aaaanyhow.

ska till nååårje i kväll. dåliga skräckfilmer med niclas känns lagom ansträngande i alla fall.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards