Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Maria - 22 januari 2010 19:53

Det har varit en konstig vecka.

jag har varit på bra humör nästan hela tiden. weird. ingen särskild anledning. men ibland måsta jag TVINGA mig själv upp ur det svarta träsket med våld annars överlever jag inte.och jag har aktiverat mig ganska mkt. fylleslag i karlskrona, fylleslag i krokås, thaikäk och bio med niclas och lite annat smått och gott. jag tycker om att ha folk omkring mig nu. så jag slipper tänka.

jag VET att ju att jag kommer ramla ner igen, för det är ju så den här sjukdomen fungerar. så jag måste njuta av varje sekund jag är uppe.


i dag har vi käkat pizza hos sandra, gott som fan. och jag tänkte väga mig, men struntade i det. jag tror ändå att jag väger rätt lagom nu. orakar inte bry mig om småsaker längre.

pappas tjej har varit här på middag med och dom sitter i soffan i soffan och dricker kaffe nu. dom är sååå söta!! och hon är så snäll och omtänksam och BRA för pappa och bryr sig om oss "barn" med. dom är hur nykära som helst, och jag hoppas det håller. jag gillar henne!


Denna helgen har jag bestämt mig för att ha en hemma-helg. jag måste spara på pengarna lite. ingen krogrunda på ett par veckor till. ska promenera läsa lite och säkerligen umgås massa med mina systrar. skicka in en jobbansökan med som  jag suttit och filat på flera dagar. jag SKA ha jobbet.


puss mina gullvipps!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards