Alla inlägg den 11 september 2010

Av Maria - 11 september 2010 16:15

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Men det är konstigt...man har mkt mer att skriva om när man mår dåligt. än när man mår bra. vilket jag ju faktiskt gör just NU. Och jag betonar nuet, för att jag vet hur jag funkar.

Det varar ett tag....ibland länge...ibland kortare. förhoppningsvis länge denna gången. Och kärleken hjälper ju till att hålla min gnista vid liv. Kaj är läskigt lik mig. till personligheten och vi kan verkligen prata om ALLT. Det enda som egentligen skiljer oss åt är att jag är översocial och han är lite mera blyga typen. Men vi kompleterar varandra. på ett bra sätt.

och han säger så fina saker ibland. "Din kropp är så fruktansvärt perfekt älskling, för den har samma linje som en gitarr". så sött...=)


i övrigt har jag blivit shoppinggalen och har princip en helt ny garderob. börjat älska nagelack och skor igen och kommit tillbaks till min gamla härliga rockiga stil. jag börjar hitta mitt gamla jag igen..=)

jag till och med GÅR på ett annat sätt när jag mår bra. Huvudet högt och självsäkert som satan, till och med med 10 cm klackar...ha ha


i dag skulle det blivit jobbfest, vilket jag är jätteledsen för att jag missar. men hade ingen skjuts. så det blir släktfest hos lindgrens i stället för Elin som fyller 20. Blir nog bra det med.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards