Alla inlägg den 22 september 2010

Av Maria - 22 september 2010 21:15

I dag är en jävla pissdag.

Skulle till karlshamn, men inte en jävel som kunde vara schysst och ställa upp med skjuts eller pengar till tåget. JAG är då fan aldrig snål när JAG har pengar. blir så sur.

Saknar kaj. vill inte vara här hemma. ska med våld ta mig till karlshamn i morron om jag så ska gå dit.

Har huvudvärk,tandvärk OCH mensvärk och har inte en enda värktablett hemma. och mina andra mediciner är med slut, och jag kan inte hämta ut nya för fittorna på vuxenpsyk tar trehundra år på sig att trycka på några knappar och få in det på apoteket att mitt högkostnadsskydd hann gå ut. så nu har jag inte RÅD att hämta dom.

Behöver en lugnande. en sömntablett. en vinare. vadfansomhelst. och vad har jag? mjölk och koffeintabletter. thats it.

Skitdeppig i dag. borde gjort massor, men har vägrat. och mest varit arg och gnällig och förbannad. till och med skitit i att äta. vad är meningen med det?

Jag KLARAR mig inte utan mediciner!!!!

Rotade genom hela rummet och vände upp och ner på allt som en galen tornado med håret åt alla håll och ville bara skrika när jag inte hittade EN ENDA tablett. och nu ser det ut som fan.

borde gå och lägga mig och lämna denna skitdagen bakom mig. men kan jag sova utan sömnpiller?

nej, just det.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards