Alla inlägg den 14 september 2010

YEY

Av Maria - 14 september 2010 21:22

Contrakel

250.00skr

Contrakel

30ml

Contrakel är en unik kräm som reducerar missprydande ärrbildningar man kan få efter operationer, olycksfall, bränn/köldskador, acne, eller hudbristningar. Genom att kombinera Contrakel med massage får man igång cellförnyelseprocessen. Detta innebär att man kan bleka ärret samtidigt som nya celler produceras på ärret och jämnar ut ärret med den omgivande huden. Contrakel ska masseras in i huden 2-3 gånger dagligen i ca 3 månader. Resultatet man får är permanent. Krämen är väldigt dryg och endast en liten mängd krävs för effektiv behandling.
Contrakel är så mild att den även kan användas av barn.



Detta ska jag helt klart testa..=)

Av Maria - 14 september 2010 19:52

Jag känner att jag måste skärpa till mig nu. Det svarta börjar synas i ögonvrån och jag morrar åt det att försvinna men det försöker slänga sig över mig. och det är med rent psykiskt våld som jag håller det i från mig.

Jag hatar att det bara kommer. Utan någon EGENTLIG anledning. Att min hjärna börjar få slut på glädjehormoner, fast jag inte har någon anledning att känna mig så här. Det är så svårt så SVÅRT att hålla mitt humör i schack. Att hålla det på en normal nivå. i stället för höga berg och djupa dalar.

Ska det behöva vara så här? NU? När allting börjar ordna upp sig. lägenhet, pojkvän och säkert jobb med hoppas jag.

Jag har så svårt för att leva i verkligheten, jag vill bara fly i från den hela tiden. med värre och värre metoder.

vill bara ligga på sängen med min älskling och tänka på ingenting och bara känna mig trygg och bara vara. i morron så.

 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards