Alla inlägg den 11 april 2011

Av Maria - 11 april 2011 16:45

Det tradigaste med att mestadels ha killkompisar är när man får svartsjuka flickvänner efter sig. Flickvänner som tror att bara för jag umgås med deras pojkvänner så LIGGER  jag automatiskt med dom. Seriöst?

Spelar verkligen könen nån roll när det kommer till vänner?? Då skulle ju inte lesbiska tjejer kunna ha tjejkompisar är homosexuella snubbar ha killkompisar?

Man kan tycka om en människa för perosnligheten, och inte för att dom har en kuk mellan benen. Och den lilla detaljen att jag faktiskt har POJKVÄN själv, borde liksom spela in lite kan man tycka.

Fruuuktansvärt irriterande. suck.


I övrigt har det varit en skön helg med kajan, några öl, lite filmer, lite sol och kaffe och övrigt mys. Och i dag är jag mest nervös för att bildterapin börjar i morron eftermiddag. Det känns ovant och konstigt att MÅLA sin känslor på ett papper. Vet inte ens om jag kommer fixa det.

Önskar dom hade SKRIV-terapi i stället. Där har jag lätt att få ner känslor, genom ord och meningar. Hon kanske kan läsa min blogg och analysera mig därefter. Det hade varit skitbra.

Men men, jag ska ge det ett försök.

och nu ska jag faktiskt städa, har mani på det nuförtiden. Golven måste skina och ingen disk får stå i diskhon! kontrollbehov? ja troligtvis.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards