Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Maria - 5 februari 2008 11:46

Ledig efter en lång jobb-helg. Skönt! Jag och Frida ska nog göra hårförlängning bestämde vi i går. Malins syrra gör hyffsat billigt. 2300. Fast det är en jävla massa pengar att lägga ner på HÅRET liksom. Det är antingen det eller en tysklandsresa med Richard. Kan bara unna mig EN av sakerna.

Det hade verkligen varit roligt med långt hår igen, det var verkligen skitlänge sen jag hade det.Då ska jag slå på stort, ska fan ha midjelångt. Yeah!


Väldigt skön stämning här hemma nuförtiden. Pappa har träffat ett vettigt fruntimmer för en gångs skull, och han är typ glad hela tiden. Och Martin har fått sin första flickvän, sååå sött! Och josse har ju sin fredrik som gör henne glad. Själv har man ingen speciell nej, men jag är glad ändå. Jag tänker inte skaffa någon bara för att "ha någon". Det har jag gjort alldeles för många gånger. Denna gången ska det va the REAL thing. Och det kommer när det kommer, ingen ide att fundera över det.

Och under tiden så försöker jag njuta av min frihet så mkt jag kan. Det är inte så jävla hemskt att va singel som alla säger. Jag hellre själv, än i ett dåligt förhållande.


Nåväl, nu ska jag göra pappa ännu gladare genom att dammsuga lite och skura toaletten. Roligt roligt.




Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards