Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Maria - 17 februari 2008 21:01

Min psykolog sa att det är 70 % risk med återfall av depression inom ett år.

Jag börjar ramla dit igen. Har märkt det den senaste tiden. Börjar bli håglös, ångest, orolig, slutat sova, gråta, gråta, gråta. Jag som mådde så jävla bra!!!...=(


Måste höja medicinen, börja med samtal igen. Jag skulle inte fixa ett återfall till. Det senaste tog nästan död på mig.

Jag har börjat tänka jättemycket på självmord igen. Tänk om jag gör om det. Tänk om jag lyckas den här gången. 

Av Maria - 17 februari 2008 19:46

Jag jobbade i hop med en liten flicka i dag som var 19 år. Livet lekte för henne, och hon var så naiv och ovetande. Också säger hon "herregud, jag fyller snart TJUGO. Shit va gammal jag börjar bli!"

Lilla vännen, jag fyller TJUGOSJU i år. Jag trodde verkligen jag skulle kommit längre vid tjugosjuårsålder. Inga barn, inget fast förhållande, inget körkort, inte ens egen lägenhet just nu för fan. Jag är ett stort skämt. Det är ok om ni skrattar. Bara ni gör det bakom min rygg.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards