Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Maria - 6 februari 2008 18:35

Jag skiter snart fan i allt. Fick AVSLAG från alfakassan. KAN man ens få det??? Bara jag som lyckas med nåt sånt. Så nu har jag ingen som helst räddning när jag står utan jobb igen. Jag vill flytta!!!!! Det kan verkligen inte vara meningen att man ska behöva bo hos pappa när man är tjugosex år gammal!

Det är ju så jävka skevt. jag gör allt jag kan, söker alla jobb jag kan, tar alla jobb christel erbjuder. Och har skaffat mig en vettig utbildning. Vad har jag för det???

Sen finns det hur många som helst i denna skit stan som kan gå och göra ingenting och få 10000 i månaden! Jag blir så förbannad!

När ska JAG få lite flyt? när är det min tur???


Allt jag begär är att jag ska kunna skaffa egen lägenhet igen. Sköta mig själv, betala mina egna räkningar. Vara i fred. Ha mitt eget. Kunna ha fest en tisdag kväll om jag känner för det. ahhhhhwwwwww....jag blir så TRÖTT!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards