Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Maria - 18 februari 2008 19:56

Blivit förkyld och fått migrän med ovanpå allt. Denna lediga dagen har spenderats i min soffa, lite frosseri hos mormor, på soffan hos sandra och ola, och tillbaks till min soffa igen. Hostat upp lungorna några gånger.


Tack för alla fina kommentarena  jag fick efter inlägget i går, jag valde att inte publicera dom. Kändes för privat på nåt sätt. Jag blev så rörd över att ni tänker på mig i alla fall. Och jag LOVAR att inte göra nåt dumt igen.

Ni betyder mycket för mig, ni vet vilka ni är.


Ledig i morron med, hoppas jag frisknat till lite då så jag kan ut och hitta på nånting. Ta en fika eller nåt. Eller fönstershoppa. Det har jag blivit ganska duktig på.

Grymma grymma huvudvärk. Vågar inte ta fler alvedon nu, dom hjälper inte ändå. Ska kolla på "cloverfield" nu, om den slutat haka sig. Jävla brända skivor.  Och dricka massa kaffe...mmmmm.......

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards