Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Maria - 8 februari 2008 19:17

 Mina mål:


* Få en fast tjänst som undersköterska

* Träffa en vettig karl

* Gifta mig

* Skaffa 2-3 barn

* Bo i en mysig villa på landet

* Resa utomlands varje år med min underbara man

* Skriva den där boken jag alltid velat skriva

* Ägna mig åt intressen och hobbies och bara njuta av livet med min underbara man och mina underbara barn. 


Så här kommer det att bli:


* Får ta jobb på mcdonalds

* Gifta mig med ett asshole som säkert slår mig också

* Få 5 barn med 3 olika farsor

* Börja supa

* Bli av med jobbet för att jag super för mycket

* Socialen tar mina barn

* Blir utfattig och ensam

* Börjar gå på gatan för att få i hop pengar

* Börjar knarka

* Blir styckmördad av ett perverst psycho i en mörk gränd.


Jag, cynisk? nädå.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards