Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Maria - 15 februari 2008 10:24

Vaad var det jag sa. Christel ringde i går och förlängde mig några veckor till. Bra det!

I går var det ju alla hjärtans dag ja. Jag fick 100 röda rosor, romantisk middag och sen åkte vi häst och vagn på kvällen och kysstes under fullmånen. Ha ha ha ha ah aha. Jo, sääääääkert.

Nej jag och a körde till mcdonalds och drack kaffe och bojkottade hela skiten.

I dag är det fredag, men jag ska jobba i morron så det får bli lugnt i kväll. Ska in till stan och fika sen ska jag till arbetsförmedlingen och tvinga dom att ge mig alfakassa dom dagar jag är arbetslös.

12 dagar till lönen. Jag blir galen på att gå utan pengar. Tigger cigaretter av mormor,snyltar på andra hela tiden blöööööö. Men nästa lön får jag behålla lite mer av i alla fall. Ska börja lägga undan lite pengar till körkortet med. Ska sätta i gång med det till hösten var det tänkt.

Nej i dag har jag inget vettigt att komma med. Så jag lägger ner nu.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards