Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Maria - 11 februari 2008 21:15

Jag ska gifta mig med Bam margera. Och så enkelt är det med det.

Av Maria - 11 februari 2008 19:43

Sådärja. Nu har jag satt upp mig på lägenhet både i stockholm och malmö. Fast har bara sökt jobb i malmö än så länge. Känns ju som jag kan dreama on att få en lägenhet i stockholm detta året. Fast jag vill helst bo där. Malmö är liksom stället som "alla andra" med flyttar till. Men det är ju nära och bra hem om jag mot all förmodan skulle få hemlängtan.

Kanske skulle bo roomate med Rudi i malmö ändå, hade ju blivit mkt billigare. Men vi får la se!


Alltså jag hade stegräknare på mig på jobbet häromdagen. Fatta att  jag går närmare 7 kilometer om dagen på jobbet! Jävla schysst att inte att ha körkort ändå. Tacka fan för man har träningsvärk om kvällarna ibland.

Så i kväll ska jag frossa ett helt marabou-choklad, utan ett uns dåligt samvete. Passar mina gamla jeans igen, vilket betyder att jag faktiskt gått upp en del. Med tanke på att dom ramlade av mig i somras.

Ska försöka hålla den vikten jag har nu, för den är rätt lagom faktiskt.


Slutar ett på jobbet i morgon, helt underbart! Då ska jag til kristianstad och kolla tatueringar. kul! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards