Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 10 augusti 2009 19:05

helgen har flygit förbi igen. Jag hade bestämt mig för att skita i världen och bara vara hemma hela helgen och dega. Men Fredrik lyckades locka ut mig sent på kvällen i lördags, med taxi som han betalade. Sen stack vi ner på altona och drack öl och drinkar och pratade en massa.

Sen gick vi hem till han och spelade guitar hero och resident evil utan kläder, av den enda anledningen att vi aldrig gjort det förut. var intressant.

Dock sov jag ingenting den natten, för mina sömnproblem har bestämt sig för att jävlas igen. så medans Fredrik och jesse sov som små grisar satt jag i fönstret, kedjerökte och kollade på fulla folk i grodparken.


sen var det söndag, bakfyllefrukost. soffhäng och sen började jag må lite dåligt (i huvudet) så jag pös hem.

jag är mer förvirrad nu. vad sysslar vi med. jag blir rädd för sånt här ju. varför kan jag inte bara vara normal.

jag hatar att jag tycker om hans ögon, hans hår som tovar sig som satan när han sovit, hans brunbrända rygg och tatuering på magen. hans sätt att titta på mig. hans fjantiga överlycka för tv-serier och filmer han gillar.

Jag hatar att han säger att han är lite kär i mig.

jag har relations-issues. det kan ju vem som helst räkna ut med röven.


ja ja, mkt jobb denna veckan. jag är snurrig och illamående smått hela tiden så sandra tyckte jag skulle ta ett grav-test. ska man fan inte behöva när man tar p-piller, så jag skippar det.

jag ska INTE bli gravid under såna här omständigheter. no way.

Av Maria - 8 augusti 2009 21:42

Jag har blivit helt hooked på Robyns musik, det trodde jag aldrig om mig själv.

Hon har underbara texter! 

Av Maria - 8 augusti 2009 11:36

Nu blir det beachen i min totalt omatchande bikini!

Är det fler än jag som tycker jag borde rengöra spegeln? typ i dag? 

Av Maria - 6 augusti 2009 19:24

Vill man däremot lura folk att tro at man är en liten piggelin trots allt så kan jag rekkomendera den här grejen som jag använder runt ögonen varje kväll.

Fructis garnier roller, med koffein och allt möjligt härligt skit.

trollar bort mörka ringar och röda ögon och man får så där härligt stirrig blick. 

Av Maria - 6 augusti 2009 19:19

Ganska trött på att vara trött nu.

Vad är det med min arma kropp? 

Av Maria - 5 augusti 2009 12:23

Ledig i dag, och det är riktigt skönt. går lite små-segt att jobba, trots att jag bara har 2 veckor kvar. jag tror att jag undermedvetet har börjat tvinga mig att hata jobbet, etersom jag ändå inte får vara kvar så länge till.

så blir det inte så jobbigt sen, menar jag.


I går visade jag mr. F vart skåpet ska stå. att han inte kan behandla mig hursomhelst och tro att jag ska gå med på det. den jävla fjanten. Det känns bra, att ha sagt i från. jag kan vara en kaxig jävel bara jag vill.

En bra sak som har hänt med mig det senaste året, är att jag blivit totalt omöjlig att utnyttja. jag är en ganska smart tjej, faktiskt.


anyyyhow. jag och pappa är hemma själva i dag, martin är hos sin tjej(eller vad hon nu är), och josse hos fredrik. så vi ska grilla och ta det lite easy i dag. lite far och dotter-häng typ. kan väl bli nice.

sen ska jag ge mig på att jogga(!!!) en runda i kväll. jag får konstiga ideer av Marcus...;)


på återseende

Av Maria - 4 augusti 2009 14:54

Jag måste bara rekkomendera den här sidan: yearbookyourself.com.

ha ha, såå kul...:P

uppifrån och ner:

1.jag 1968

2.jag 1980

3.sandra 1948

Av Maria - 1 augusti 2009 20:47

27 år gammal. och redan så innerligt trött på livet. och det det har att erbjuda.

Ska jag leva resten av mitt liv såhär?

kan det verkligen vara meningen att man ska känna såhär innan man ens hunnit bli medelålders?

jag gör vad jag kan. jag har tagit kontakt med psyket. jag tar mediciner , jag har tagit regelbundna samtal. jag har försökt ta livet av mig, kommit tillbaks, men utan den där tacksamheten till livet som man borde känna när man lurat döden. jag är inte den som deppar runt andra, jag har försökt släppa det, försökt ha roligt, festa med vänner, försökt det där med pojkvänner osv osv.


But still. 27 år gammal. och ingen lust att leva längre.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards