Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria - 10 juni 2009 14:13

I morron händer något väldigt roligt, och ovanligt.

I morron får jag PENGAR insatta på mitt konto. Har glömt hur det är att använda visa-kortet och överhuvudtaget glömt hur det är att kunna ta plånboken med sig när man ska nånstans. det har legat i min fönsterkarm, totalt oanvänd i cirka 4 månader nu.

Det mindre trevliga var att jag inte får så mkt pengar som jag hade förväntat mig efter att väntat så lång tid. bara cirka 8000. pappa ska ha 2000, rudi 2500 och sen har jag räkningar för 3500. så så länge får jag inte njuta av dom.

DOCK ska jag in till stan imorrn och införskaffa alla förnödenheter som jag behövt en lång tid nu. Nytt smink, så jag slipper spotta på mascaran. nya rengöringsgrejer så jag slipper tvätta ansiktet med diskmedel, och hämta mina mediciner på apoteket, ny deodorant så jag slipper använda mans-deodorant och BALSAM till mitt stackars garnnystan på skallen. kanske jag kan kamma mig sen?


i kväll ska vi till bromölla och prova brudtärne-klänningarna så dom sitter som dom ska. kanske hon får sy ut min lite vid röven, så den får plats menar jag.

sen ska jag inom rudi(that motherfucking asshole) och hämta alla grejer jag glömde där. bland annat min kamera och min platttång. kan inte leva utan min plattång för jisse nam!!!! 

japp, så är det med det. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards