Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Maria - 17 juni 2009 21:24

Varför måste jag vara denna personen?

Jag hatar att vara jag.

Jag hatar att svackorna tar mig med storm varje gång. utan förvarning. pang bom ner i djupet.

svart eller vitt. svart eller vitt. BESTÄM DIG!!!! förbannade jävla kuk-hjärna. 


Självförtroende nere på botten. Mitt livs alla misstag och nederlag och sorger kommer upp till ytan som döda fiskar. känner mig lika värdefull som en påse hundskit. Lyrican har ingen chans att försvara hjärnan mot den flodvåg av ångest som översköljer den.

Såna här stunder klarar jag knappt av att leva.

måste orka börja jobba heltid nästa vecka. måste orka gå på alla träffar och evengemang som jag lvat och bestämt.

Måste framförallt orka vara brudtärna på fredag. gärna en nykter sådan. i alla fall i kyrkan.

fast jag helst av allt vill gömma mig.

krypa in en grotta och bara vara allmänt jävligt och patetiskt tills allting gått över.

och jag kanske kan andas igen. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards