Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Maria - 22 juni 2009 20:31

Började sommarjobbet i dag och jag inser mer och mer att jag är ganska mätt på undersköterske-jobbet. Det ger mig ingenting längre, och frankly speaking tycker jag det är ett ganska tråkigt och otacksamt jobb på många sätt.

Visst har det sina ljusa stunder, men dom blir mindre och mindre desto längre jag jobbar som det.


funderar på att ta en ny utbildning igen. Försöka komma in på bibliotekarie-högskolan för tredje gången. Jag orkar bara inte läsa upp mina betyg ännu mer! fast det lär jag nog få göra.

Kommer jag in så blir det flytt. antingen till växjö, lund eller borås. Jag hoppas på lund. Jag har inget att hämta i sölvesborg ändå. är rätt mätt på det också. 


jag är rätt mätt på allt för tillfället.

Helt ärligt så är jag rätt mätt på själva livet med.

det ger mig inte heller nånting längre. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards