Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Maria - 29 juni 2009 21:21

Jag bölar alltid när jag hör denna låten.

Hur töntig den än må vara.

Jag saknar min mamma....=/ 

Av Maria - 29 juni 2009 19:14

Nedanstående inlägg har jag inget som helst minne av att jag skrivit.

Sömntabletter och rödvin är ingen bra kombination. Alla som hade kontakt med mig efter åtta i går kväll ska ta allt jag gjorde/sa/skrev med en nypa salt. det är bara ett svart hål från åtta i går tills i morse när jag vaknade.

Såg att jag haft värsta konversationerna på både helgon, msn och facebook, som jag inte alls minns. förvirrade, skumma grejer har jag tydligen sagt.

och sms!...rent pinsamma sms . så till alla träffade. GLÖM ALLT JAG SKREV!!!


Anyhow, jag håller på att smälta bort typ. men i morron är jag leeeeedig i alla fall! olidligt att jobba i denna värmen ju.

josse fyller år i morron och pappa i dag så det blir lite födelsedags-fika i morron.

jaha nähä...inga piller i dag. dock ska jag läsa lite. har jag inte gjort på en vecka säkert.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards