Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Maria - 24 juni 2009 21:44

När ska jag lägga av med tramset att vara så jävla trött?

Satt och somnade på mötet i dag IGEN. Tog ändå en propavan i går för att jag skulle få sova lite.

Och har även slutat ta Lyrican (självordinerat), jag gillade inte biverkningarna på dom. Extrem trötthet och plus att jag gick upp flera kilo i vikt på bara några veckor. Och helt ärligt känner jag inte större skillnad. än så länge i alla fall. Blir jag jättedålig, så får jag börja ta dom igen. annars tänker jag skita i det.

Jag har mina anti-depp och mitt rödvin. funkar finfint.


Ledig i morron. känns bra. ska städa och tvätta och lite sånt. som jag inte hunnit med.


Ja mkt mer hade jag inte att koma med i dag. skulle mest säga hej eller nåt.


Nu ska jag slänga i mig ett par propavan, dricka upp glaset med vinet och slänga mig på soffan och prata telefon eller nåt.


herrå 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards