Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Maria - 3 juni 2010 23:34

I morron kommer den här snyggingen hit, och vi ska umgås hela helgen.

GONNA BE GREAT!!

 

Av Maria - 3 juni 2010 17:16

Bror - har du inget smink på dig?

Jag- nej?

Bror - nej jag tyckte väl du såg konstig ut.

Av Maria - 3 juni 2010 15:35

Jag älskar verkligen sommar. jatg älskar att kunna vara ute hela dagarna och slippa jacka och strumpor.

I dag har jag och sandra hängt på hennes bakgård hela dagen. solat solat solat.toppless, ätit glass druckit kaffe, moonat för grannen och blivit solbrända och snackat massa skit.

är hemma en runda nu och ska hänga upp lite tvätt plocka undan lite disk och så. sen blir et grillning och öl hos sandra och ola. nice!


i morron kommer äntligen två personer från socialen på hembesök och sks se hur jag bor. och när de ser  mitt lilla utrymme med en säng, ett bord en stol och spegel och ett lakan i stället för dörr och ingen möjlighet att koppla in vare sig dator eller tv. och att pappa och jag måste delan på undervåningen och bråka om vem som ska ha dator och vem som ska ha tv n, och att nån av oss ALDRIG kan få vara i fred. som de två vuxna människor vi är. med rätt till privatliv.

då KAN dom inte neka att hjälpa mig med lägenhet!

punkt slut.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards