Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Maria - 19 juni 2010 14:11

Börjar bli lite slarvig med bloggandet. men det har varit så mkt annat på senaste. har haft grejer planderade varje dag och plus att jag jobbat och så där.

Har dessutom hunnit med ett mkt jobbigt besök på akuten och övernattning på intensiven. IGEN. dom börjar känna igen mig där nu. snälla är dom i alla fall.

och ska tilläggas att den här gången var det INTE ett självmordsförsök. men villm inte gå in på varför jag hamnde där.


Har fått allt håret avklippt. så nu har jag en sån där härlig kort sommarfrisyr och slipper allt jävla hår i nacken. HATAR långt hår. det må vara fint och kvinnligt. men det ger jag blanka fan i.

coh ett besök på kajutan i går med ett gäng trevligt folk, var längesen jag var där. och dom har till och med vegetarisk mat där. sjukt gott!

i dag är första gången på länge där jag inte har NÅNTING på schemat så ska pyssla med allt sånt jag inte hunnit med. tvätta tre ton tvätt, städa, och fixa pappersarbete.

Fast först ska jag in till sandra och kolla på viktorias och daniels bröllop. är inte royalist nånstans med däremot är jag ROMANTIKER så det står det härliga till. älskar bröllop och kära människor!..:D

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards