Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Maria - 7 juni 2010 19:05

Jag känner mig så himla självdestruktiv i dag. jag hatar när den svarta vågen kommer utan förvarning. Pappa har slängt alla rakblad och sandra har alla mediciner hemma hos sig. FAN FAN FAN. Jag vill slå mig själv sönder och samman. KÄNNA NÅNTING. nånting annat än det här.

Motgång på motång på motgång. så mkt som jag inte berättar här.

Bråkar med pappa som fan. ingen av oss får vara i fred. ge mig ett eget ställe...snälla snälla snälla. vill vara i fred.

vill knarka. svälja alla tabletter jag hittar. skära upp armarna.


denna kväll mår jag inget vidare. alls.

Av Maria - 7 juni 2010 10:42

Helgen har gått snabbt, men har varit mkt trevlig. Pizza, öl,film, sol, visa niklas sölvesborg och fikat på cofeehouse, en sväng till mörrum för att hälsa på hans pappa,roadtrip, och ännu mera pizza...osv.

Det blir till att göra om!


Strax ska jag bege mig till stora staden för att bulla upp med fler böcker. dom tar ju bara slut hela jävla tiden. och i dag när det för en gångs skull regnar ute känns det som en bra dag att krypa in i en bok.

En vecka tills jobbet börjar. det går snabbt dit. och det är så skönt! och jag blev ooootroligt förvånad när socialen gick med på att betala ett busskort till mig. bra det, annars hade jag nog fått skita i jobbet.

återstår bara att se hur det går med min ansökan om lägenhet. dom skulle höra av sig under veckan. har hittat ett par intressanta lägenheter. men den ena låg på trdje våningen, och det funkar ju inte med mina små kissar. blir alldeles för svårt att släppa in och ut. och den andra var nog för dyr. alla jävla ettor i denna stan är skitdyra.


aja, det får räcka för i dag. nu ska jag ta en köpp kaffe hos sarre innan jag ska ta bussen.

på återseende min små smultron.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards