Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Maria - 26 juni 2010 19:09

Jag slarvar lite med bloggen. Det blir lite mera sporadiska inlägg nuförtiden.

Haft en jättetrevlig midsommar som slutade uppe i krokås mc-klubb  med massa trevliga människor och gratis öl. och bra musik!..:D

Stromtrivs med att jobba igen, tycker det är riktigt kul och känner att jag får rutin på dagarna igen. Det enda som är tråkigt är att det är ett jävla pussel att ta sig dit och hem när man bor som jag gör utan utan körkort.

MEN mina vänner då kan jag berätta en trevlig nyhet för er. Jag har ÄNTLIGEN fått beviljat ekonomisk hjälp till egen lägenhet av socialen tills jag får ett mera varaktigt jobb igen. Blev så glad! så nu letar jag lägenhet för fullt, och jag och sandra ska kolla på en nästa vecka. Och har satt upp intresseanmälan på några stycken till.

så flyttar man snart!!..:D

ska bli helt underbart. och jag känner att det blir en ny början i mitt liv. och slutet på ett annat liv.

inte just bara det här med eget boende, utan allt ska liksom bli en ny början för mig nu nu har jag bestämt. Ett alldeles nytt liv. och släppa det gamla. försöker träffa så många nya människor jag kan, och skapa ett nytt kontaktnät. och jag tänker göra allting på ett annat sätt. inte gå i dom gamla spåren som bara gjort mig mera deprimerad. såklart svårare sagt än gjort. Men jag har i alla börjat!


i övrigt är mitt hår inte så snyggt. Eddie var inte så duktig på att klippa trots allt. och det ser mest...konstigt ut. ska beställa tid hos frisören på måndag så hon kan fixa till det. tunna ut det, klippa upp det snyggt i nacken och resten ska gå längs hakan i snygg page. min favoritfrisyr!

ska även i morron färga håret karamellrött. Bryr mig inte så mkt vad andra tycker, JAG älskar knallrött hår..:P


nu får det vara bra för i dag, har en JÄVLA huvudvärk som jag känner håller på att utvecklas till migrän..=(


slänger in en bild från i går:

 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards