Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Ingen rast och ingen ro

Av Maria - 17 april 2011 22:38

Alltså jag klarar fan inte av att vara ensam längre. Jag som brukade älska ensamhet. Jag får för mkt tid att utveckla ångest, för mkt tid att tänka och grubbla på allt som är fel.

Det började bara nån timme efter jag kommit hem från karlshamn. Ingen Kaj att krypa upp hos och känna mig trygg och glömma allt. Kanske snart dags att vi flyttar i hop minsann.

Jag trivs inte med att bo själv längre. Känns för otryggt, för mkt utrymme att hitta på dumheter. Vilket jag dock INTE tänker göra i dag. Jag ska strax tvinga mig i säng eftersom jag ska vara på möte 07:30 i morron hos tanten som fixar praktiker och sånt.

Tänker ta en 2 mg stesolid och hoppas på att jag kan koppla av lite och sluta tänka på det som gnager just nu. PENGAR!! pengar pengar pengar. JÄÄÄVLA pengar!!

Skulden hos kronofogden bara växer och jag är livrädd för att dom kommer stänga av elen här snart...=(

Måste avboka mötet hos bildterapeuten på tisdag för jag har fan inte 120 spänn att lägga på det.

jävle helvetes fan!

Är mest arg och ledsen och tung i bröstet i kväll.

Ska be Carina att få höja dosen på seroquelen, för den här låga dosen håller inte längre. Jag behöver mera smärtstillande för min själ.

Och den jävla theralen kan dom stoppa upp i röven, kan lika gärna svälja en sockerbit. Ungefär samma effekt.


Nej nu ska den här bitterfittan in i duschen och sen ner i en nybäddad säng och skita i denna dagen!

 
 
Maria

Maria

17 april 2011 23:46

Theralen, rysk roulette.. funkar ibland, men jävligt sällan.
Var 6:e gång kanske.. mer likt rysk roulette alltså..
Och om det funkar så tar det bara bort den värsta ångesten
men långt ifrån allt

http://www.fenix.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards