Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Maria - 14 maj 2008 19:47

Jag är relativt trött på sex nu. Att bara få det och ingenting mer. Jag vill ha sex med nån som betyder nåt, som jag har känslor för. Och ömsesidigt med.

 Inte intresserad av kk-förhållande. Vill ha kärlek.

Och det är ju mitt eget jävla fel, för jag flyr så fort det börjar bli seriöst. Men nu ska jag skärpa mig. Jag ska sex-strejka tills jag blir kär igen. Och NÄR jag blir kär ska jag fanimej inte fly, utan stanna. Annars kommer jag förbli singel för alltid.

Jag kommer ändå inte hålla det, men försöka går ju. 

Av Maria - 14 maj 2008 15:34

Jahapp då har jag fått schema på jobbet igen. Börjar i morron. Jobba varannan helg och sånt trams. Så nu var min lilla semester slut. Nu jobbar jag konstant till september.

Jag ska verkligen inte klaga, fast fy fasiken vad skönt det har varit att jobba lite, ledig lite, ledig lite till, jobba nån dag till osv.

I dag har jag inte fått mkt gjort. Passat Axel medans sandra skulle duscha och dammsuga och lite sånt. Han sov så sött på min arm så jag kunde både kolla på tv och dricka kaffe. Min lilla gudson, tufft.

Tja, och sen gick jag en ganska oseriös runda, sen åt jag inte en utan TVÅ glassar och har inte ett uns dåligt samvete. Sen städade jag mitt place, ännu me oseriöst. Föste undan allt under sängen och resten slängde jag in i martins garderob. Han blir nog inte glad.

Och nu ska jag faktiskt grilla korv. Sojakååååv.

Jag är så sjukligt trött, hela tiden. Bara gäspar och ojar mig och somnar varenda jävla gång jag försöker se nåt på tvn eller sätter mig och ska läsa.

Måste vara biverkning från medicinen. Annars är det ju himla märkligt.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards