Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Maria - 18 maj 2008 20:22

Jag dricker som en fjortis och beter mig därfter. Men men huvudsaken är jag har haft askul i helgen som vanligt. Och som vaanligt var jag den vildaste tjejen på stället. Men i malmö gör det inget, för där känner knappt någon mig. Befriande.

Jag ska växa upp nån gång snart, det har jag lovat mig själv lite grann.

Jag har fått lite att fundera över. En viss person kallade mig för sin flickvän i helgen. Är det så pass alltså?  Visserligen i onyktert tillstånd, men han måste ju mena nåt med det?

Men jag är lite osäker.

Anledningar till varför vi INTE skulle passa i hop:

*Vi dricker för mycket både han och jag, kan aldrig bli bra i slutändan.

*Han tjatar på mig HELA TIDEN på grund av min rökning, och jag blev arg i dag för att jag skulle gå 500 m före han typ för att han inte skulle få rök på sig.

* Han  är lite smått barnslig på nåt sätt.

* Han är ganska envis och har uselt trött-humör precis som jag.

* Jag tror vi har lite olika uppfattning om framtid...barn och sånt seriöst. Han mognar nog inte till på ganska många år till.


Anledningar till varför vi SKULLE passa i hop:

* Vi har GRYMT roligt i hop.

* Sexlivet är skitbra

* Vi har lätt för att prata med varandra

* Han får mig att känna mig som den vackraste kvinnan på jorden.


Men jaaa....jag vet inte....vi får se hur det utvecklas.

Jag är ju inte den seriösa typen precis, och jag tror faktiskt inte han heller är det.

Dusch, sen tv sen säng.....sen jobb.....blööö 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards