Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Maria - 20 maj 2008 20:27

ja jag erkänner det. jag saknar honom. som fan.

jag tycker inte om att vara beroende av någon eller vara sårbar eller vilja höra av personen hela tiden. jag fullkomligt avskyr det.

men jag har trillat dit.

dumt som fan. 

hej

Av Maria - 20 maj 2008 20:00

tja, vad säger man. Allt väl med er i dag?  Jag  börjar komma in i jobb-trallen nu. Jobba, sova, äta dö typ. And i DONT like it. också ska man jobba hela helgen med. och det värsta är att jag blir tvingad att cykla till jobbet. Det är cirka 1,5 mil. Så roligt så.

Varit inne och passat axel medans sandra har grejat lite. Han har börjat skratta nu och ler när han ser mig, då blir man rätt varm i hjärtat! Så allt var mys-pys tills han kissade över hela mig, då gick jag hem.


Jag håller desperat på att hitta bilderna som togs på Etage i lördags. Kom inte i håg vilka fotografer som var där! Jag minns att jag var med på en del pinsamma bilder där och vill helst inte de ska spridas över internet. Så jag tänkte maila och be dom radera dom.Men jag hittar för fan inte dom! 

Nån som vet vilka som brukar fota där??


blööö...jag vill till malmö. jag tycker inte om att va hemma. men jag behöver nog umgås med mig själv lite. Vara ensam, fundera lite. Få ner fötterna på jorden. För jag har varit uppe i det blå ett tag nu. Och varit bara glad och orealistisk. Det är bättre om jag kommer ner på en normal nivå, så blir jag inte så knäckt när nästa kris kommer.

För det lär den väl göra. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards