Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Maria - 22 maj 2008 20:11

Nu har jag börjat ta tag i min boendesituation, på allvar. Ska kolla på två lägenheter nästa vecka. Mitt stora bekymmer är dock fortafarnde att jag inte har nån FAST inkomst. Men då går jag fan till socialen. jag måste bort härifrån nu. NUUUUU.

Jag längtar, tills jag får egen lägenhet igen. SKa bli lovely.

Jag håller på att bli galen här. Inget privatliv. och jag är aldrig aldrig ENSAM.

Bråk, tjabb om disk, tvätt,städ. och för att inte tala om hur jävla jobbigt det är att ta sig nånstans utan körkort här i ingenstans. Nej, jag får gå på gatan ellervafansomhelst. Bara jag kommer härifrån.


Har varit skönt att va ledig i dag. har hängt med sandra, promenixat,druckit kaffe,sovit lite,handlat och kollat film.

Jg har NOLL motivation till att jobba fredag,lördag,söndag,måndag. Jag vill till malmö. jag tjatar. jag vet. 

 Nu ska jag lyssna på tori amos och tjura lite.

Av Maria - 22 maj 2008 19:12

Im sucha poser, i knooow.

Av Maria - 22 maj 2008 07:04

trodde jag skulle jobba i dag, så jag är uppe och färdig. Men nu visar det sig att jag kollat fel i schemat, är ledig i dag ju!

Ganska irriterande. Kunde ju sovit ut lite i dag. Men men. Nu är jag pigg, så jag tar och går en runda sen hem och äta frukost kanske.

hörs sen mina små smultron! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards