Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Maria - 19 maj 2008 16:04

 eftersom jag aldrig lagt in en lista, så får jag la göra det:

SISTA PERSON SOM...

- Sov i din säng: 
Gabriel

- Fick dig gråta:
mamma

- Orsak: 
för att hon inte finns längre

- Delade en dricka med:
chrille

- Sist du gick till köpcentrumet med:
Sandra

- Skrek åt dig:
pappa

- Skickade ett e-mail till dig: 
lensway.com

- Sa att han/hon skulle döda dig: 
tror faktiskt inte det hänt?

HAR DU NÅGONSIN...

- Sagt "jag älskar dig" och menat det:
ja, några gånger

- Hamnat i ett slagsmål med din katt/fisk/hund: 
ehhhh??

- Varit i New York:
nopes

- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag:
nej, jag är ingen sanndrömmare

- Fått riktiga skuldkänslor över något du gjort:
ja, usch alldeles för många gånger

- Önskat att du vore det motsatta könet:
ja, ganska ofta faktiskt. tjejer är dumma i huvudet.

- Haft en fantasi-kompis:
kanske när jag var liten?

- Vad var det sista du åt:
ett vaniljhjärta



- Hur många kompisar är online: 
14 st

- Sista film du såg: 
transformers

- Sista rösten du hörde: 
josse

- Senaste gången du lämnade Sverige: 
2005

- Är du kär i någon just nu 
pass

- Vilken bok läser du just nu: 
"De skamlösa" av sabina ekdahl

- Vad är det på din musmatta: 
ett äpple med massa rinnande vatten eller nåt på.

- Favorit-tidning: 
aftonbladet

- Värsta känslan i världen:
ångest och obesvarad kärlek

- Vad var det första du tänkte när du vaknade den här morgonen:
jag VILL INTE JOBBA

- Namnet på din framtida dotter: 
Moa eller Ellen

- Namnet på din framtida son: 
Johannes.

- Choklad eller vanilj
CHOKLAD

- Om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara: 
Författare eller bibliotekarie

- Är du högerhänt:
yup

- Vad finns det under din säng:
katter och papper och gamla skor

- Favorit-sport att titta på:
ingen alls

- Din hårfärg:
rödish

- Ögonfärg: 
blå

- Längd:
179 cm

- Glasögon: 
japp, när jag inte har linser

- Ålder: 
26

- Syskon:
sandra, josse och martin

- Bästa kompis: 
håller man på med sånt fortafarande?

- Favoritsysselsättning:
läsa, promenera

- Vilken typ av bil kör du: 
ja eftersom jag inte har körkort, ÅKER jag mest bil.

- Är du i tid eller alltid försenad:
Jag är tidsfreak.hellre för tidig än för sent.

- Tycker du om att vistas bland människor:
ja, jag är lite smått beroende av det

- Har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på:
ja, det hände en gång minsann

- Har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort: 
jamen DUUUUUH

- Är du ensam just nu: 
nej huset är fullt

- Är du rädd att du aldrig kommer gifta dig: 
nej för jag SKA gifta. och så enkelt är det me det.

- Vill du gifta dig:
Ja

- Vill du ha barn: 
JA!

FAVORIT...

- Rum i huset: 
köket

Typ av musik:

lite metal så där

- Sång:
mother-tori amos

- Minne:
när jag träffade J och blev kär första gången i mitt liv. När jag och mitt ex fixk vår gemensamma lägenhet efter att bott i en skitliten etta i ett år.

- Dag i veckan:
lördag

- Färg:
vitt och rött

- Blomma: 

tulpan


DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU...

- Gråtit: 
nej.

- Köpt någonting:
ja, mat och cigg

- Blivit sjuk: 
nej.

- Sjunigt:
Hahaha, jaaa.

- Sagt jag älskar dig:
nej.

- Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det:
nej.

- Träffat någon ny:
ja jag träffade en massa nya människor i helgen

- Pratat med någon: 
ja jag har ett socialt jobb

- Haft ett seriöst samtal:
nja, är väl värre med det

- Saknat någon:
ja jag saknar 2 personer just nu

- Kramat någon:
ja

- Kysst någon: 
ja

- Bråkat med dina föräldrar:
ja jag och pappa har bråkat en vecka nu ungefär.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards