Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Maria - 16 maj 2008 16:38

Föressten, fan vilken ful layout jag har på min sida. Rosa liksom? Jag vet inte riktigt hur jag tänkt. Men stå ut mina små gullvippor, ska snygga till här nån dag när jag får tid.


Min katt bet mig, i ANISKTET. Vad fan var det då?? fast nu ser jag tuff ut. 

Nej, jag ville liksom inget eller så. 

Av Maria - 16 maj 2008 14:15

Äh, jag tror jag skiter i den där sex-strejken. Har för dålig karaktär.


Varit smärtfritt på jobbet i dag, roligt nästan till och med. En äldre herre jag går till är gammal bibliotekarie och berest i massa länder och fotat mycket och en del annat intressant. Han var hur spännande som helst att snacka med. Satt där 1, 5 timme. Disskuterade böcker, konst kultur osv. Han tyckte att jag skulle åka till Paris och satsa som fotomodell.  Ha ha, as if.

Nej nej jag lär sluta som utsliten undersköterska när jag går i pension.

Jag är på äckligt gott humör fortfarande. Det håller i sig. Känns nästan olustigt, när ska det spricka liksom?

Jag menar nåt lär ju hända snart, jag brukar väl aldrig adrig få vara lycklig särskilt länge. Men tänk om? Tänk om jag faktiskt kommit ur min kris och detta är så här jag SKA må. Som "friska" människor gör.

Snälla låt det vara så. 

 Ledig helgen,så öl, förhoppningsvis sol och världens bästa chrille ska jag fördriva tiden med i skåneland.

Hoppas ni med får en trevlig helg mina små gryn! 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards