Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Maria - 10 maj 2009 18:23

Jag tog ett smslån, det var det dumma jag gjorde. har dock inte fått beviljat än, det gör dom i morron. Man har ju hört så mkt om det där med smslån...och det var därför jag fick sån ångest. jag sitter redan helt skiten med ekonomin, så egentligen kan det ändå inte bli värre.

Men jag är DESPERAT. har inte en krona. massa räkningar på hög. och andra saker som ska betalas. och jag fick tillbaks dom förbannade alfakassae-papprena i fredags IGEN!!!!...Jag storgrät, för nu kommer det ta säkert ett par månader till innan jag får pengarna. EN JÄVLA SKETEN SIFFRA HADE JAG MISSAT!!!!!!!

Det tär på en att gå utan pengar. allting kostar. och jag ska till tandläkaren, barnmorskan och psyk-läkaren denna veckan. har varken pengar att betala besöken eller bussen dit. Och jag måste hämta ut mediciner, och jag måste ha mat!!


jag funderar faktiskt nästan på att börja sälja min kropp.

jag vet inte vad jag ska ta mig till.....=( 

Av Maria - 10 maj 2009 13:19

Åhhh GUD vad har jag gjort!!!

Jag gjorde nåt väldigt väldigt dumt precis nu.....

ÅNGEST!....=( 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards