Alla inlägg den 28 maj 2009

NEJ

Av Maria - 28 maj 2009 12:54

I dag är jag på ett jävla humör. lättirriterad som fan. Ska i väg och svart-städa om en stund, och har ingen som helst lust med det. Och betalningen fick jag i förskott för länge sen, 2 limpor cigg. och dom är slut nu. så motivationen är sannerligen inte på topp för att damma och dammsuga och skura ett helt jävla slott.

Sov nästan ingenting i natt heller. För (dom förbannade) fåglarna började kvittra och det var alldeles ljust i rummet när jag skulle sova. Har inga böcker att läsa heller. Och ont i nacken har jag. Och bara 2 cigg kvar.

Och jag försöker att inte äta, för jag blir så jävla tjock av Lyrica-helvetet. 

Och jag bara går och oroar mig för mina räkningar som strax ska vara betalda. Fruktansvärd inre stress över det.

Det GÅR inte att leva utan pengar. har jag kommit fram till. 


jag vill egentligen bara gå och lägga mig under täcket med kläderna på och inte gå upp mer i dag. eller förrens jag fått pengar igen i alla fall. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards