Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Maria - 24 maj 2009 21:10

Jag börjar faktiskt bli ganska uttråkad och rastlös på mitt liv just nu. Längtar tills jag börjar jobba nästa månad. Är ganska likgiltligför det mesta. ingenting som riktigt väcker mitt intresse.

Har hållt på med samma bok en vecka nu. seg som fan är den. Sista boken i camilla läckberg-serien, sen slipper jag det i alla fall. Håller på att plöja igenom fredriks "2,5 men"-boxar med. och min dygnsrytm är HEEEELT åt helvete.

sover lite när jag känner för det. kan vara mitt på dagen, ibland på morronen, ibland på natten. oftast inte natten. då är jag i full gång. har börjat äta middag på nätterna i stället för dagarna.

Så det är inte konstigt att migränen är på gång nu IGEN. Har börjat få tryck över ögonen och pannan och illamåendet har börjat lite smått. Jag är så tröööööttttttt på den jävla FITTMIGRÄNEN!!!!!!!!! 

Hade jag haft pengar skulle jag åkt i väg lite, hit och dit. men den möjligheten finns knppast med 4,50 på kontot. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

alkohol börjar med bli tråkigt, promenader börjar bli tråkigt, film intresserar mig knappt, sola blir drygt i längden, sitta och fika står mig upp i halsen och helt ärligt börjar jag tröttna på en del min bekantskapskrest med(inga namn nämnda). Nånting måste hända, nåt kul, nåt annorlunda, nåt nytt, nåt fräscht. Nåt som jag aldrig varit med om innan.

Nånting som ger mitt liv lite gnista tillbaka.


suck pust och stön.


skulle dock kunna tänka mig att ha sex just nu. 


Av Maria - 24 maj 2009 21:09

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards