Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Maria - 29 maj 2009 11:59

Bättre humör i dag. Städningen i går gick sådär, jag ville bara skynda mig och få det överstökat vilket resulterade i att jag välte hur många prydnadssaker som helst när jag dammade i rena farten. och välte ut mopp-vattnet inte mer än två gånger, och halkade i trappan en gång och råkade spola ner en trasa när jag skurade toaletten.

Men sen bjöd Persson på en öl och då gick det lite smidigare.


Ska strax i väg med sandra och uträtta lite ärenden. bland annat låna böcker och hämta mina mediciner(pappa betalade till slut!), också ska vi en sväng till glassbåten med. sen ska jag ta det lugnt i kväll, talang hos sandra och läsa lite. ska upp tidigt i morron för jag och G ska ut på mc-tripp nånstans i skåne. med stopp för lite minigolf och sådär. hoppas det blir fint väder!

Det är så satans kallt att åka mc när det blåser, det är ju ganska lång tripp med !


anyhooow, jag ringde tll alfakassa igen i dag och frågade när fan dom ska få tummarna ur och bevilja min ansökan. DOM HAR INTE ENS TITTAT PÅ DEN ÄN!!!!!!

Jag ger snart upp, ärligt. jag kommer inte få några pengar denna sidan jordklotet ändå uppenbarligen.

ska nog panta lite flaskor i dag, har jag tur får jag i hop till ett paket cigg. yey!



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards