Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Maria - 18 maj 2009 22:17

Ibland önskar jag att jag skulle bli överkörd av en bil av misstag, eller hamna emellan under ett bankrån och råka bli skjuten eller råka cykla ner för en bro och hamna på en sten. helt av misstag. För då skulle det inte vara MITT fel om jag dog. då skulle inte alla bli så arga och besvikna och säga att jag var ego som man säger när folk själva väljer att dö.

allting skulle bara vara en olycka och jag kunde inte rå för det liksom. 


Nej jag har ingen vidare livslust just nu. Jag drar en djup suck varenda morron när jag vaknar. en hel dag till. och en till, och en till...

så många dagar. så lite lust.

Lyrican börjar tappa effekt. det enda de gör just nu är att göra min kropp svullen och göra mitt huvud yrt och lustigt. 

Jag går på rutin om dagarna. för att inte ramla i hop, få ett breakdown.

Ett breakdown som hela tiden ligger och pyr i kroppen och vill inget annat än bryta ut. men nånting (medicinerna?) hindrar den.

Jag skulle verkligen behöva ett bryt. bara skrika och gråta i ett par dagar och kasta saker och vara arg och frustrerad och få UT ALLTING!!

kanske kunde må bättre då. jag vet inte.

kanske inte. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards