Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Maria - 5 februari 2010 15:54

 

Jag har inte ens slutat röka än, men börjar redan få panik. ska köpa ett SISTA paket i dag, eftersom vi ska festa i kväll. när det är slut, troligtvis i morron. så kan jag inte köpa mer.

Det värsta är att jag egentligen inte vill, jag skiter i hälsan och allt det där. det är PENGAR och enbart PENGAR det handlar om. jag kan inte slänga ut lånade pengar på cigg hela tiden, och låta varenda 50öring gå till cigg och skita i att betala räkningar för att ha råd med det.

det är börjar bara bli ohållbart nu.

Men efter att ha rökt VARJE DAG i TOLV ÅRS tid så känns det rejält tufft. som att göra slut med mitt livs kärlek.

ni andra som är vanerökare vet precis vad jag pratar om.


och det kommer bli ännu svårare eftersom jag är såååå ostabil i övrigt. och eentligen inte är tillräckligt stark för den här kraftansträngningen.

men jag har inget val.


och det är nästan det västa.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards