Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Maria - 10 februari 2010 22:59

Jag dejtade en kille för ett litet tag sen. Han hade så HIMLA liten snopp, plus att han spände sig hela tiden. med överkroppen, såg liksom aldrig avslappnad ut. som om han bar på massa saker.

nu frågar han om vi ska ses igen.

kan man verkligen dissa någon för att dom har liten snopp?

skulle ju vara som att man som tjej blev dissade för att man hade små bröst. fast egentligen inte, brösten ger ju inte orgsam.

han va ganska konstig ändå.

jag tror faktiskt inte jag kommer träffa någon som är som i min fantasi. den perfekta pojkvännen.

lika bra att vara själv.


föressten så gick det bra hos jobbcoahen i dag. fanns två jobb lediga som inte var ute på hemsidan så hon skickade mitt namnförslag dit. och på det ena jobbet står jag FÖRST PÅ TUR.

de finns hopp om framtiden trots allt.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards