Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Maria - 15 februari 2010 13:29

Alltså dom här jeansen passade mig PERFEKT för bara ett år sen, nu får jag knappt upp dom över knäna för fan:

 


depressing

Av Maria - 15 februari 2010 12:58

var hos persson i går kväll och skulle hämta en limpa cigg som jag får GRATIS. eller nja, jag ska hjälpa han med fönsterputsning längre fram så jag får ju jobba i hop för det.

JAG BEHÖVDE INTE SLUTA RÖKA ÄN!!...YEY...:D

och när jag kom så hade dom födelsedagsfest för vivvi(ingen kan säga hennes kinesiska namn så alla kallar henne det).

Och hon propsade på att jag skulle ta en drink innan jag gick och den drinken blev till 5 st såna. och det blev faktiskt e mkt mkt trevlig kväll. vivvi kan inte många ord svenska men när hon var full så rabblade hon på kinesiska HELA tiden. var rätt coolt at lyssna på.

sen spydde hon och däckade med sin nalle i soffan. hon log dock fortfarande med hela anisktet så jag tror hennes födelsedag fullkomligt superb!

jag har även fixat 3 st svartjobb till.jag tar snart över kommunens städjobb, för alla vill ha mig för jag är mkt billigare..:P kanske skulle starta en egen liten städfirma.


anyhow, i går tog jag en sömntablett för första gången på många många många veckor och hade glömt hur underbart det var at sova heeela natten utan avbrott och inte vakna förrens sandra bankade på dörren och axel höll på att krypa in genom kattluckan och ville ha fika vid HALV TOLV.

så i dag är man härligt utsövd!!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards